Home » , , , » Kongen og jeg (1956) Play Streaming

Kongen og jeg (1956) Play Streaming

Watch Streaming Kongen og jeg in Best Quality. Download Full Kongen og jeg in Best Video Format. Full Streaming Kongen og jeg in HD Format. Watch Full Movie Kongen og jeg in High Quality. Play Movie Kongen og jeg in HD Quality.


You will an extensive beskrivelse af Kongen og jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og jeg
  • År for film : 1956
  • Genrer af film : Drama, Musik, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1956-06-29
  • Virksomheder af film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English, ภาษาไทย,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : HvbZNxZFn-g
  • Oversættelse af film : IT,EN,SV,EL,PT,ZH,HE,PT,ES,FR,DE,DA,KO,TR,
  • Aktører film :Rita Moreno (Tuptim), Yul Brynner (King Mongkut of Siam), Terry Saunders (Lady Thiang), Alan Mowbray (Sir John Hay), Carlos Rivas (Lun Tha), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Martin Benson (Kralahome), Rex Thompson (Louis Leonowens)

0049408

Kongen og jeg is a good film manufacured by Twentieth Century Fox Film Corporation, using beskrivelse af filmen er "I midten af 1869'erne ankommer den unge enke, Anna Leonowens til Siam, hvor hun skal lære kongens mange børn om den moderne verden i vesten. I starten kolliderer hendes selvstændige og stædige væsen med kongens egenrådige og gammeldags omgangsform, men som tiden går, lærer de to ikke alene at forstå. men også at respektere hinanden.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and best bedste skuespillere.

The time i første learned about denne film er jeg ikke helt sikker in the event i like most idé or otherwise. Efter at have set det This can be used to imply which i generally really like. I extremely recommend denne film for the people who like most genre Drama, Musik, Romantik, . Posssible ur det totally free simply by klikke submit og tilmeld, you'll be able to ur uncountable nyeste filmtitler for free of charge.

... Online Streaming Kongen og jeg in HD Video 720p ....




Director : Walter Lang, Editor : Robert L. Simpson, Novel : Margaret Landon, Makeup Artist : Ben Nye, Musical : Oscar Hammerstein II, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Costume Design : Irene Sharaff, Assistant Director : Eli Dunn, Set Decoration : Paul S. Fox, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Set Decoration : Walter M. Scott, Hairstylist : Helen Turpin, Producer : Charles Brackett, Director of Photography : Leon Shamroy, Art Direction : John DeCuir, Original Music Composer : Richard Rodgers, Screenplay : Ernest Lehman
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Kongen og jeg 100% længde og tilegne den link til dette video Kongen og jeg in Top Quality.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

You've just seen the movie categories Komedie / Musik / Romantik / Scifi titled Kongen og jeg (1956) Play Streaming. You can bookmark this page with the URL http://filmtvkomtakt.blogspot.com/2017/03/kongen-og-jeg-1956-play-streaming.html. Thank you!
Kongen og jeg (1956) Play Streaming 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Tv Kontakt - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger