Home » , , , , , , » Kongen og Jeg (1999) Watch Streaming

Kongen og Jeg (1999) Watch Streaming

Full Streaming Kongen og Jeg in High Quality. Full Movie Streaming Kongen og Jeg in Top Quality. Download Full Kongen og Jeg in HD Video. Play Streaming Kongen og Jeg in Best Video Format. Watch Full Movie Kongen og Jeg in Top Video Format.


It is clear complete beskrivelse af Kongen og Jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og Jeg
  • År for film : 1999
  • Genrer af film : Animation, Drama, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1999-03-19
  • Virksomheder af film : Rankin/Bass Productions, Warner Bros. Animation, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Warner Bros., Morgan Creek Productions,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 90 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 5
  • Youtube ID film : UijESPmAfFw
  • Oversættelse af film : IT,EN,FR,DE,DA,HE,ES,
  • Cast af film :Sean Smith (Sir Edward Ramsay (voice)), Miranda Richardson (Anna Leonowens (voice)), Christiane Noll (Anna Leonowens (singing voice)), Kenny Baker (Captain Orton (voice)), Darrell Hammond (Master Little (voice)), Adam Wylie (Louis Leonowens (voice)), Ed Trotta (Sir Edward's Captain (voice)), Martin Vidnovic (The King of Siam (voice)), Ian Richardson (The Kralahome (voice))
En charmerende familie. En stærk kvinde. En god konge. Og en ond, ond minister...

0160429

Kongen og Jeg is the better film created by Rankin/Bass Productions, Warner Bros. Animation, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Warner Bros., Morgan Creek Productions, who have a beskrivelse af filmen er "Da den britiske læreinde Anna Leonowens i midten af 1800-tallet ankommer til Siam for at give den kongelige familie en vestlig uddannelse, må kongen af Siam ligesom resten af den kongelige familie straks overgive sig til denne uafhængige, utraditionelle og stærke kvinde. Kongen bliver ligefrem forelsket. Men samtidig har den onde minister Kralahome en plan: Anna skal hjælpe ham med at overtage tronen fra den godhjertet konge...". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and finest bedste skuespillere.

You are currently ur : Kongen og Jeg fra Rankin/Bass Productions, Warner Bros. Animation, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Warner Bros., Morgan Creek Productions, in Best Quality and of course when would likely be udgivet out of your land. Start your favoritter øjeblikkeligt film, in your skub of a power switch! Next to ubegrænset magnitude of båndbredde og indhold til at streame, ur what you dream about, for you!

... Download Movie Kongen og Jeg in High Definition Quality 720p ....




Additional Dialogue : Brian Nissen, Producer : James G. Robinson, Casting : Geoffrey Johnson, Screenplay : Jacqueline Feather, Casting : Vincent Liff, Director : Richard Rich, Production Design : Helena Collins-Liuag, Animation : Craig R. Maras, Producer : Peter Bakalian, Editor : Joe Campana, Screenplay : Peter Bakalian, Editor : Paul Murphy, Screenplay : David Seidler
Sikker, nu du kan se film hensyn Kongen og Jeg fuldt længde og find den forbindelse til dette video Kongen og Jeg in HD Quality.


Tags: musical, king, school teacher, siam,

You've just seen the movie categories Action / Drama / Familie / Fantasy / Komedie / Musik / Romantik titled Kongen og Jeg (1999) Watch Streaming. You can bookmark this page with the URL http://filmtvkomtakt.blogspot.com/2017/01/kongen-og-jeg-1999-watch-streaming.html. Thank you!
Kongen og Jeg (1999) Watch Streaming 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Tv Kontakt - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger